Polska

Sieć sklepów Dino wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego, tzw. „trójki”.

Sieć sklepów Dino wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego, tzw. „trójki”.

Dino Polska podjęła decyzję w sprawie wycofania z sieci marketów Dino jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego. Oferta jaj w sklepach Dino będzie w coraz większym stopniu oparta m. in. na jajach pochodzących od kur z wolnego wybiegu. Ostateczny termin i tempo wprowadzania zmian będą uzależnione od oczekiwań klientów sieci Dino oraz możliwości ich zaspokojenia przez producentów jaj. Niemniej Dino Polska deklaruje zakończenie procesu wycofywania jaj z chowu klatkowego nie później niż do 2025 r.

Więcej informacji o Dino Polska S.A.:

Dino to polska sieć średniej wielkości supermarketów spożywczych zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów będąca jedną z najszybciej rosnących sieci na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. Sieć Dino obejmuje 977 sklepów (dane na 31.12.2018 r.), zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski.

Model biznesowy Grupy Dino łączy zalety formatu średniopowierzchniowych supermarketów w lokalizacjach dogodnych dla klientów z umiejętnością szybkiego otwierania nowych sklepów oraz atrakcyjnym asortymentem, na który składają się przede wszystkim markowe i świeże produkty w konkurencyjnych cenach.

Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w tym w większości produkty pod znanymi markami oraz produkty świeże. Grupa Dino oferuje kluczowe produkty w cenach podobnych jak w największych sieciach handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. Każdy sklep Dino posiada stoisko mięsne z obsługą, a wysokiej jakości mięsa i wędliny dostarczane są przez zakład mięsny Agro-Rydzyna.

Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na czterech centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu, Piotrkowie Trybunalskim i Rzeszotarach. Jej zasięg geograficzny umożliwia dostawy świeżych produktów do wszystkich sklepów sieci Dino we wszystkie dni w tygodniu.

Na koniec 2018 roku Grupa Dino zatrudniała 16,5 tys. osób.

Od kwietnia 2017 roku Spółka jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Dino Polska S.A. jest spółką z dominującym polskim kapitałem.

Inne:

Biedronki pomysł na wakacje – praca i odpoczynek nad morzem w jednym

Redakcja

Ponad 7 mln Słodziaków w rękach klientów i nowość – słodziakowa gra Milionerzy w Biedronce

Redakcja

Dino Polska S.A. po trzecim kwartale 2019 r. z ponad 30-proc. wzrostem sprzedaży i dalszą ekspansją sieci marketów

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności