Polska

Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności

Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności

Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości – są oni „Świeżoznawcami”. To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych.

Do Biedronki po produkty świeże

Biedronka konsekwentnie buduje swoją pozycję wiodącej sieci sklepów w obszarze produktów świeżych. Świeżość i różnorodność asortymentu to wyróżnik sieci na rynku, a wdrażanie właściwych procesów w sklepach gwarantujących najwyższą jakość jest priorytetem Biedronki. Dziś, blisko 70 proc. klientów codziennie kupuje w sklepach sieci Biedronka produkty świeże – owoce i warzywa, pieczywo czy świeże mięso lub ryby.  Wśród bestsellerów, obok polskich jabłek, warzyw korzeniowych i cytrusów, są także morele i polski czosnek, a do najszybciej rosnących kategorii należą owoce miękkie – truskawki, maliny, borówka, jeżyny oraz owoce BIO. Wyjątkową jakość produktów świeżych w Biedronce doceniają nie tylko klienci, ale i eksperci. Biedronka w tym roku otrzymała wyróżnienie w kategorii Market Roku za produkty świeże, jury doceniło sieć za kształtowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród dzieci i młodzieży przez kampanie edukacyjne. W ramach akcji lojalnościowych Gang Słodziaków i Gang Świeżaków sieć promuje zakup świeżych owoców i warzyw.

Kim są Świeżoznawcy Biedronki?

Kultura dbałości o świeżość w Biedronce budowana jest systematycznie od lat. Aby spełnić najwyższe wymagania jakościowe, w proces kontroli produktów zaangażowanych jest wiele osób – od rolników i dostawców, przez pracowników działu jakości, aż do pracowników sklepów – Świeżoznawców Biedronki. Dla przykładu w 2018 roku kontroli poddano 6 500 000 opakowań zbiorczych owoców i warzyw. Pracownicy  zdobywają ekspercką wiedzę z zakresu jakości uczestnicząc w zajęciach Szkoły Produktów Świeżych. W latach w 2014-2019 szkolenia ukończyło ponad 54 tys. pracowników.

Akcja Świeżoznawcy podkreśla profesjonalną wiedzę naszych pracowników w kategorii produktów świeżych, ich zaangażowanie oraz szczególną rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów. Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich poszukujących owoców i warzyw, które są podstawą codziennych zakupów Polaków
-Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu i członkini zarządu sieci Biedronka

„Mamy zielone pojęcie”

„Więcej świeżości w codzienności” to hasło przewodnie kampanii. Jej głównymi bohaterami są pracownicy sieci, których można spotkać przy codziennych obowiązkach związanych z dbaniem o jakość warzyw i owoców, mięs i pieczywa w sklepie, a także w sytuacjach prywatnych, podczas chwil spędzonych z rodziną czy realizowaniem pasji. Kampanii towarzyszą chwytliwe i zabawne gry słów, jak np. „Niezawodni na boisku i stoisku”, „Biegli w potrawach i dostawach”, „Dobrzy w lekcjach i selekcjach”, „Otwarci na zmiany i odmiany”, które podkreślają podobieństwo sytuacji związanych z życiem prywatnym i zawodowym.

W codziennej pracy zauważam, jak ważna jest świeżość produktów, szczególnie owoców i warzyw dla naszych klientów, którzy na co dzień robią zakupy w naszym sklepie w Biłgoraju. Wiedzę nt. owoców i warzyw zbierałam na szkoleniach w ramach Szkoły Produktów Świeżych  i podczas codziennej pracy w sklepie. Teraz z przyjemnością dzielę się tą wiedzą z klientami Biedronki
-Anna, bohaterka jednego ze spotów, którą na co dzień spotykają klienci jednego z czterech sklepów Biedronka w Biłgoraju.

Kampania „Więcej świeżości w codzienności”

Kampania Świeżoznawcy prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, internecie, mediach społecznościowych i sklepach Biedronka. Została uruchomiona również kampania outdoorowa. Agencjami odpowiedzialnymi za kreację kampanii „Więcej świeżości w codzienności” są Duda i About Ad, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Inne:

Sieć Dino liczy 1056 sklepów; 81 nowych sklepów otwartych w pierwszym półroczu 2019 r.

Redakcja

MOYA obchodzi Międzynarodowy Dzień Kierowcy Zawodowego

Redakcja

Sieć stacji paliw MOYA zachęca do aktywnego spędzania czasu w nowej akcji lojalnościowej

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności