Polska

Biedronka z tytułem Solidnego Pracodawcy

Biedronka z tytułem Solidnego Pracodawcy

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka i największy prywatny pracodawca w Polsce, otrzymał tytuł Solidnego Pracodawcy 2019 w ogólnokrajowym konkursie Solidny Pracodawca Roku.

Wyróżnienie to przyznawane jest przedsiębiorstwom, które w swojej działalności kierują się dbałością o warunki pracy oraz rozwojem swoich pracowników.

Celem programu Solidny Pracodawca Roku jest wyłonienie najlepszych pracodawców w Polsce, szczególnie tych, którzy promują ciekawe rozwiązania HR. Jeronimo Martins zostało szczególnie docenione za mocno rozbudowany system motywacyjny, liczne programy socjalne, staże, praktyki, kursy językowe, elastyczne formy zatrudnienia, program rozwoju talentów, wsparcie inicjatyw pracowniczych oraz szerokie działania CSR. Jeronimo Martins Polska zatrudnia ponad 67 tys. pracowników i liczba ta wzrosła o prawie 50% w ciągu ostatnich 6 lat.

Sukces Biedronki nie byłby możliwy bez codziennych starań oraz zaangażowania wszystkich pracowników. To właśnie oni są fundamentem oraz siłą napędową naszej firmy. Budowanie długotrwałych i dobrych relacji, wymaga zrozumienia potrzeb i oczekiwań pracowników. Dlatego systematycznie poprawiamy warunki zatrudnienia i płac oraz udoskonalamy ofertę benefitów, a także programów socjalnych. Stawiamy na rozwój pracowników – dlatego inwestujemy w szkolenia i budowanie nowych kompetencji. Dzięki temu aż 90% awansów w naszej firmie to awanse wewnętrzne. 
-Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny, członek zarządu Jeronimo Martins Polska S.A.

Kapituła programu Solidny Pracodawca Roku wyłania laureatów na podstawie wielu wystandaryzowanych kryteriów, które składają się na postawę Solidnego Pracodawcy. Podczas oceny sieci Biedronka pod uwagę były brane m.in warunki pracy, terminowość wypłat, warunki socjalne, ścieżka kariery, dynamika zatrudnienia na przestrzeni ostatnich lat oraz działania CSR – wszystkie te aspekty otrzymały maksymalną liczbę punktów (10/10).

Inne:

Dino Polska S.A. w pierwszym półroczu 2019 r. – wzrost przychodów i dalszy rozwój sieci

Redakcja

Sieć sklepów Dino wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego, tzw. „trójki”.

Redakcja

Stacja MOYA w Piotrkowie Trybunalskim

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności