Polska

Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!

Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!

Sieć sklepów Intermarché, wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów poszukujących odpowiedniej jakości produktów spożywczych w atrakcyjnych cenach, wprowadza markę parasolową O la la!. Zastąpi ona szereg francuskich marek takich jak Saint Eloi, Bouton d’Or czy Reva. To zmiana wywołana nową strategią w obrębie marek własnych.

Obecnie Intermarché posiada w swojej ofercie blisko 1500 produktów marki własnej pogrupowanych w kilkanaście brandów. W minionym roku sieć dokonała analizy oraz rewizji całego portfolio, co stanowiło fundament do opracowania strategii dla tej kategorii produktów. Na tej bazie powstała koncepcja utworzenia marki parasolowej, która ma jednoznacznie kojarzyć się z brandem Intermarché i łatwiej zakorzenić w świadomości klientów. Marka przyjęła nazwę O la la!.

Wprowadzenie O la la! jest jednocześnie odpowiedzią Intermarché na aktualne potrzeby i oczekiwania Polaków, a także obecną sytuację gospodarczą zachęcającą klientów do jeszcze częstszego wyboru marek własnych: jakościowych, a jednocześnie przystępnych cenowo. Jak pokazują dane z końca 2022 roku, sięga po nie w Polsce aż 13,5 mln gospodarstw domowych [1].

W ofercie marki O la la! znajdują się wysokiej jakości artykuły spożywcze z wielu kategorii: od przypraw, poprzez napoje, zdrowe przekąski, aż po proste do przygotowania dania obiadowe dla najbardziej zabieganych, a także produkty dla dzieci. Aby zachować  spójność, a jednocześnie  podkreślić  indywidualne cechy  każdej z kategorii,  sieć sklepów Intermarché wydzieliła  rodziny produktów  podobne  do  siebie  z konsumenckiego  punktu widzenia i nadała im odrębne cechy graficzne. Podstawowy podział oznaczyła różnymi kolorami logo O la la!. Zielonym – składniki kulinarne (przetwory z warzyw  i owoców,  produkty  sypkie, przyprawy czy oleje), purpurowym – „małe przyjemności” (kawę, herbatę, czekoladę i słodycze), brązowym – dania gotowe, wstępnie skomponowane lub przyrządzone, malinowym – soki, a błękitnym – wody mineralne, źródlane i smakowe.

Pierwsze produkty marki własnej O la la! są już dostępne w sklepach Intermarché. Klienci zyskali wybór 80 jakościowych produktów w dyskontowych cenach. Do końca br. roku sieć planuje zwiększyć ich liczbę do 250, a docelowo – do blisko 600.

 W perspektywie 4 najbliższych lat, naszą ambicją jest podwojenie sprzedaży marek własnych Intermarché. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie nowej marki parasolowej „O la la!” przybliży nas do tego celu, a nowa oferta produktowa zdobędzie zaufanie nie tylko obecnych klientów sieci, ale też przekona do siebie wielu nowych – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

[1] Według opracowania „Private Brands Mini Report” zrealizowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia w listopadzie 2022 roku.

Inne:

Influencerki zaczęły dobrze dzień z kawą od Żabki

Redakcja

Dino Polska S.A. w pierwszym półroczu 2019 r. – wzrost przychodów i dalszy rozwój sieci

Redakcja

Nowa stacja własna MOYA w Szczecinie uroczyście otwarta

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności