Polska

Śpiewające zaproszenie do Biedronki

Śpiewające zaproszenie do Biedronki

Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Biedronka od wielu lat konsekwentnie wykorzystuje piosenki i motywy muzyczne w swoich kampaniach reklamowych. Na przykład, emitowana w 2012 roku kampania „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” była oparta również o motyw muzyczny, powracający w kolejnych produkcjach wideo. W ostatnich latach sieć korzystała już ze znanych hitów muzycznych, prezentowanych w nowych aranżacjach. Tak było w przypadku „Piciopaków” – (oryg. „Macarena” zespołu Los Del Rio) czy pieluszek Dada („Da da da” – Trio), a w 2018 roku przy okazji Mistrzostw Świata w piłce nożnej nastrój filmu reklamowego sieci wspomagał utwór zespołu Queen – „Under Pressure”.

Muzyka jest niezwykle silnym nośnikiem emocji – radości, a czasami wzruszeń. Dzięki temu przygotowując nasze kampanie możemy sięgać po wiele trafiających do wyobraźni skojarzeń czy kanonów kulturowych. Teksty z reklam Biedronki wchodzą do języka potocznego jako swoiste ikony. To sprawia, że budujemy niezwykłą, unikalną na rynku więź z naszymi klientami. Przygotowując nasze kreacje reklamowe chcemy nie tylko informować o aktualnej ofercie, ale także bawić naszych odbiorców.
-Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

Lider rozpoznawalności

Wg ostatnich badań rozpoznawalności marki (PRM, 2018) 80% polskich gospodarstw domowych jest regularnymi klientami Biedronki. Dla 50% gospodarstw domowych Biedronka jest głównym sklepem, gdzie robią regularne zakupy.

To sprawia, że zdecydowana większość klientów, do których dotrze reklama, faktycznie każdego tygodnia robi regularne zakupy w jednym z ponad 2900 sklepów sieci Biedronka
-Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

„Ale Tydzień!” została przygotowana na zlecenie Biedronki przez Agencję Duda Ads Polska. Zakupem nośników zajął się dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie widoczna w mediach takich jak radio, telewizja, czy platformy VOD oraz portale internetowe, a także w mediach outdoorowych i w sklepach na nośnikach własnych Biedronki.

Inne:

Biedronka nagradza tysiące swoich pracowników przed Świętami

Redakcja

Anwim stawia na bezpieczeństwo oraz jakość cystern

Redakcja

Biedronki pomysł na wakacje – praca i odpoczynek nad morzem w jednym

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności