Polska

Gang Słodziaków liderem oglądalności w sierpniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard

Ponad 7 mln Słodziaków w rękach klientów i nowość – słodziakowa gra Milionerzy w Biedronce

Słodziaki zawładnęły nie tylko sercami klientów Biedronki, ale również zestawieniem najchętniej oglądanych reklam na YouTube. Spot „Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal!”, informujący o ponownym pojawieniu się Gangu Słodziaków w sklepach, zdobył pierwsze miejsce w sierpniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard – Poland.

W zestawieniu tworzonym przez YouTube prezentowane są reklamy, najchętniej oglądane przez użytkowników portalu. Nagrodzony spot Biedronki, przedstawiający nowych bohaterów Gangu Słodziaków oraz zapowiadający kolejną edycję programu, został obejrzany przez użytkowników portalu już ponad 2 miliony razy oraz stał się niekwestionowanym liderem wśród reklam w sierpniu.

Od początku zależało nam na tym, by nasza akcja była czymś więcej niż tylko kolekcjonowaniem pluszaków – z myślą o najmłodszych stworzyliśmy książki o przygodach Słodziaków oraz aplikację mobilną. Rozbudowaliśmy też strefę słodziakowych teledysków czy wieczorynek na YouTube. Od 26 sierpnia, czyli od momentu rozpoczęcia akcji, wszystkie zamieszczone przez nas filmiki ze Słodziakami w roli głównej obejrzano na YT już ponad 5 milionów razy.
-Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Celem akcji „Gang Słodziaków” jest m.in. zachęcenie dzieci do czytania – Biedronka z myślą o najmłodszych stworzyła książkę o przygodach Słodziaków oraz aplikację, w której dzieci i rodzice znajdą audiobooki czy filmy. Akcji towarzyszą również piosenki i wieczorynki, czytane przez znanych aktorów. Przygody Słodziaków mają rozbudzić w dzieciach wyobraźnię, zachęcić je do sięgania po książki, ale też edukować w tak ważnych kwestiach jak ekologia.

Akcji towarzyszy kampania 360° „Gang Słodziaków. Magiczny portal”, prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie, kinach, mediach społecznościowych oraz na terenie sklepów, OOH i w środkach komunikacji miejskiej.
Biuro prasowe sieci Biedronka

Inne:

Żabka: nowi franczyzobiorcy z gwarancją 15 tys. zł przychodu podstawowego

Redakcja

Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!

Redakcja

Na co jest największy popyt w Polsce?

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności