Polska

Sieć Dino liczy 1113 sklepów; 138 nowych sklepów otwartych od początku 2019 r.

Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca września 2019 r. 138 nowych sklepów wobec 120 rok wcześniej.

Na koniec września 2019 r. sieć liczyła 1113 sklepów, wobec 895 marketów rok wcześniej.

Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 430,5 tys. mkw. wobec 343,3 tys. mkw. rok temu.

Inne:

Biedronka na Barbórkę – fest fajna oferta dla Górnego Śląska

Redakcja

MOYA Winnica – podróż szlakiem doskonałych win

Redakcja

Starbucks nie wyrzuca – legendarna sieć kawiarni dołącza do Too Good To Go

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności