Polska

Dwie prestiżowe nagrody dla sieci Biedronka

Nowa Biedronka prawdziwą gratką dla mieszkańców Strzegowa

Sieć Biedronka otrzymała dwie ważne nagrody branżowe: Retail Business Award dla Architekta rynku FMCG i Market Roku – Sieci handlowe za Najlepszą ofertę produktów świeżych. Oficjalne wręczenie nagród odbyło się podczas Gali wieńczącej tegoroczny, dwunasty Kongres Rynku FMCG.

Retail Business Awards to nowe nagrody, przyznawane wspólnie przez Wydawnictwo Gospodarcze i Business Centre Club. To wyróżnienia gospodarcze dla przedsiębiorstw z sektora handlu za wieloletni wkład w rozwój polskiej gospodarki. Nagrody otrzymują firmy i ich menedżerowie za działania, które tworzą rzeczywistą wartość dla partnerów biznesowych, pracowników, lokalnych społeczności, konsumentów, gospodarki i środowiska.

Tytuł Market Roku dla najlepszych sklepów spożywczych w Polsce przyznawany jest już od 12 lat przez branżowe pismo „Wiadomości Handlowe”. Zwycięzcę wyłania jury złożone z 40 menedżerów z branży FMCG. W tym roku, już drugi rok z rzędu, sieć Biedronka została nagrodzona za najlepszą ofertę produktów świeżych, a konkretnie – cytując uzasadnienie nagrody – „za konsekwentne utrzymywanie oferty produktów świeżych na topowym poziomie, a także za organizowanie kampanii edukacyjnych dla dzieci i młodzieży propagujących zdrowy styl życia oraz spożywanie warzyw i owoców”.

– Te nagrody cieszą nas tym bardziej, że wyboru dokonała kapituła złożona z najlepszych ekspertów branży handlowej. Robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby Biedronka pozytywnie kształtowała otaczającą nas rzeczywistość na wielu płaszczyznach – od bycia atrakcyjnym pracodawcą, solidnym płatnikiem podatków i firmą społecznie odpowiedzialną, aż po działania komercyjne i modelową współpracę z naszymi partnerami. Nie otrzymalibyśmy jednak tych nagród bez naszych klientów – to oni są naszą największą motywacją do codziennej ciężkiej pracy, a spełnianie ich oczekiwań to fundament dobrego wpływu na rynek i otoczenie – mówiła odbierająca nagrody podczas Gali Beata Jankowiak, dyrektor marketingu i członek zarządu Jeronimo Martins Polska S.A.

Wśród finalistów konkursu na najlepszy wielkopowierzchniowy sklep spożywczy znalazła się również otwarta w 2018 roku Biedronka przy ul. Kruczej w Warszawie, w budynku dawnego Smyka.
Biuro prasowe sieci Biedronka

Inne:

Intermarché startuje z drugą edycją akcji promocyjnej „Interkasa”

Redakcja

Specjalista za jednym kliknięciem – Bricomarché z webinariami dla pracowników

Redakcja

10 kroków do otwarcia restauracji KOKU Sushi

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności