Polska

Śpiewające zaproszenie do Biedronki

Śpiewające zaproszenie do Biedronki

Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Biedronka od wielu lat konsekwentnie wykorzystuje piosenki i motywy muzyczne w swoich kampaniach reklamowych. Na przykład, emitowana w 2012 roku kampania „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” była oparta również o motyw muzyczny, powracający w kolejnych produkcjach wideo. W ostatnich latach sieć korzystała już ze znanych hitów muzycznych, prezentowanych w nowych aranżacjach. Tak było w przypadku „Piciopaków” – (oryg. „Macarena” zespołu Los Del Rio) czy pieluszek Dada („Da da da” – Trio), a w 2018 roku przy okazji Mistrzostw Świata w piłce nożnej nastrój filmu reklamowego sieci wspomagał utwór zespołu Queen – „Under Pressure”.

Muzyka jest niezwykle silnym nośnikiem emocji – radości, a czasami wzruszeń. Dzięki temu przygotowując nasze kampanie możemy sięgać po wiele trafiających do wyobraźni skojarzeń czy kanonów kulturowych. Teksty z reklam Biedronki wchodzą do języka potocznego jako swoiste ikony. To sprawia, że budujemy niezwykłą, unikalną na rynku więź z naszymi klientami. Przygotowując nasze kreacje reklamowe chcemy nie tylko informować o aktualnej ofercie, ale także bawić naszych odbiorców.
-Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

Lider rozpoznawalności

Wg ostatnich badań rozpoznawalności marki (PRM, 2018) 80% polskich gospodarstw domowych jest regularnymi klientami Biedronki. Dla 50% gospodarstw domowych Biedronka jest głównym sklepem, gdzie robią regularne zakupy.

To sprawia, że zdecydowana większość klientów, do których dotrze reklama, faktycznie każdego tygodnia robi regularne zakupy w jednym z ponad 2900 sklepów sieci Biedronka
-Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

„Ale Tydzień!” została przygotowana na zlecenie Biedronki przez Agencję Duda Ads Polska. Zakupem nośników zajął się dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie widoczna w mediach takich jak radio, telewizja, czy platformy VOD oraz portale internetowe, a także w mediach outdoorowych i w sklepach na nośnikach własnych Biedronki.

Inne:

Kariera w Biedronce online i nie tylko po polsku

Redakcja

Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych

Redakcja

Zmiany w systemie wynagrodzeń dla pracowników sieci Biedronka

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności