Kolejna odsłona akcji Gang Słodziaków i kolejne rekordy. W tej edycji sieć Biedronka wydała ponad 7,2 mln maskotek. Niesłabnącą popularnością cieszą się również przygody biedronkowych bohaterów spisane na kartach książki „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków”, która trafiła do ponad 620 tys. klientów w całej Polsce! A to jeszcze nie koniec – w Biedronce od 2 grudnia zakupić można grę dla dzieci Milionerzy w wydaniu słodziakowym, które może się stać idealnym prezentem mikołajkowym lub pod choinkę.
Miłośnicy Słodziaków nie muszą się rozstawać ze swoimi bohaterami. Właśnie na półki sklepów Biedronka trafiła gra „Gang Słodziaków Milionerzy” w cenie 69,90 zł. To pozycja obowiązkowa zarówno dla fanów gry Milionerzy, jak i całego Gangu Słodziaków. Inspirowana popularnym teleturniejem telewizyjnym pozycja, zapewni fantastyczną zabawę i emocjonującą rozgrywkę zarówno najmłodszym, jak i rodzicom. W puli pytań znalazły się te dotyczące literatury dziecięcej, filmów animowanych, świata roślin, zwierząt oraz oczywiście znajomości przygód Słodziaków. Na każdego, kto zdecyduje się powalczyć o tytułowy milion, będzie czekał specjalny „Słodziakowy Banknot Zwycięzcy”.
Gra z pewnością będzie cieszyła się dużą popularnością, bo już same liczby podsumowujące akcję Gang Słodziaków są imponujące. W sumie przez 14 tygodni trwania akcji (26.08-1.12), Biedronka wydała klientom ponad 7,2 mln Słodziaków. Rekord ubiegłoroczny został pobity.
W akcji dostępnych było 10 Słodziaków – cztery duże i sześciu Juniorów. Najpopularniejszymi okazały się być większe maskotki. Na pierwszym miejscu znalazła się Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, a podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia.
Biedronka kolejny raz zachęcała też do czytania. Skutecznie, bo ponad 620 tys. książek to kolejny wynik akcji, który robi wrażenie. W poprzedniej akcji Gang Słodziaków sieć wydała łącznie – licząc trzy opublikowane tytuły – ponad 2 mln książek o leśnych bohaterach.
Jak połączyć ważne idee i przekonać do nich dzieci, jednocześnie nie zanudzając ich? Wydaje się, że znaleźliśmy na to idealny sposób! Nasza akcja łączy zabawę z celami edukacyjnymi, takimi jak promowanie czytelnictwa i ekologii. Teraz do oferty wprowadzamy dodatkowo grę Milionerzy i również mamy nadzieję, że Słodziaki z jej pomocą zachęcą dzieci do odkrywania świata.
Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka
Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 26 sierpnia br. By wziąć w niej udział, wystarczyło do 17 listopada br. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby, na zasadach określonych w regulaminie akcji, klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków w terminie do 1 grudnia lub do wyczerpania zapasów.