Franczyza gastronomia (w tym lodziarnie, restauracje, pizzerie)

Gastronomia to najpopularniejsza dziedzina działań w ramach umów franczyzy. Pomysł na biznes gastronomiczny w wydaniu autorskim niesie za sobą znacznie większe ryzyko niepowodzenia, niż przystąpienie do sieci franczyzobiorcy, który od lat z zyskiem prowadzi działalność gastronomiczną często na całym świecie.

Początek  – określ potrzeby rynku

Tak jak w każdej działalności najważniejszy jest rynek z potencjalnymi nabywcami naszego produktu. Poznanie i analiza struktury rynku pozwala na odpowiedź na dwa pytania: Czego ludziom brakuje? Skąd to wziąć?

Kolejna sprawa, to lokal – bez tego punkty sieci franczyzy gastronomicznej nie da się uruchomić. No, chyba, że jest to punkt mobilny, więc wówczas nie lokal a food truck jest konieczny. Koszty lokalu zależą od wielkości oraz wyposażenia. Najbardziej kosztochłonne jest wyposażenie kuchni – znane marki gastronomiczne dbają o najwyższą jakość w zakresie technologii produkcji żywności jak i spełniania norm sanitarnych.

Kupując licencję od dowolnego franczyzobiorcy właściciel punktu otrzyma pakiet know-how i podręcznik operacyjny oraz znaczącą pomoc w urządzeniu punktu. Tej pomocy franczyzobiorca już w innej formie będzie udzielać przez cały okres trwania umowy.

Franczyza gastronomiczna w Polsce – ceny, przykłady sieci

Koszty przystąpienia do sieci, jak zawsze, zależą od marki.

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności