Aktualności

Nowi dyrektorzy logistyki Intermarché i Bricomarché

Nowi dyrektorzy logistyki Intermarché i Bricomarché

Grupa Muszkieterów powołała dwóch nowych Dyrektorów Logistyki. Rafał Dzido objął stanowisko Dyrektora Logistyki Intermarché, Mateusz Krzystański – Dyrektora Logistyki Bricomarché. Obie nominacje są następstwem wdrożenia nowej strategii logistycznej, która zakłada decentralizację logistyki w ramach Grupy.

Rafał Dzido – Dyrektor Logistyki Intermarché
Rafał Dzido – Dyrektor Logistyki Intermarché

Rafał Dzido, nowy Dyrektor Logistyki Intermarché, posiada ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym. Zdobywał je pracując dla sieci handlowych takich jak Carrefour, Auchan czy Netto. Nowy Dyrektor Logistyki Intermarché specjalizuje się w optymalizacji procesów logistycznych w obszarze łańcucha dostaw produktów świeżych. Doskonale zna systemy umożliwiające śledzenie i kontrolę produktów na poszczególnych etapach procesu logistycznego, nowoczesne narzędzia oceny zagrożeń i międzynarodowe systemy standardów i rozwiązań biznesowych, takie jak GS1 oraz modele automatyzacji i digitalizacji.

– Jestem podekscytowany nowym wyzwaniem, jakim jest dla mnie objęcie stanowiska Dyrektora Logistyki Intermarché. W codziennej pracy będę wykorzystywać zdobyte doświadczenie, by oferować naszym klientom jak najwyższą jakość usług i asortyment, który będzie w pełni odpowiadał ich potrzebom i oczekiwaniom – mówi Rafał Dzido, Dyrektor Logistyki Intermarché.

Mateusz Krzystański – Dyrektor Logistyki Bricomarché
Mateusz Krzystański – Dyrektor Logistyki Bricomarché

Mateusz Krzystański, nowy Dyrektor Logistyki Bricomarché, posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu centrami dystrybucyjnymi w różnych sektorach. Zdobywał je w branży FMCG, ale także meblarskiej czy elektronicznej. Pracował w strukturach lub na rzecz firm zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i międzynarodowym, między innymi dla sieci handlowej Auchan, Agata Meble, ABC Data czy FM Logistic. W Bricomarché będzie odpowiadał za to, by procesy logistyczne odbywały się z jednej strony efektywnie, z drugiej były jeszcze bardziej dostosowane do aktualnych potrzeb sklepów w całej Polsce.

– Jest mi niezmiernie miło, że mogłem dołączyć do Bricomarché i wierzę, że zdobyte doświadczenie pomoże nam zrealizować wszystkie założenia i cele. Przed nami mnóstwo ciekawych wyzwań. Pomogą nam one między innymi w osiągnięciu najwyższej jakości obsługi klienta, zmierzając ku pozycji lidera rynku. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami, pasją i motywacją dokonamy rzeczy niemożliwych – mówi Mateusz Krzystański, Dyrektor Logistyki Bricomarché.

Do tej pory usługi logistyczne dla obu sieci świadczyła jedna, centralnie zarządzana struktura w ramach całej Grupy. 1 czerwca br. obszar logistyki został rozdzielony i stał się integralną częścią centrali każdej z marek. Zmiana ta wpisuje się w długoterminową strategię Power, której głównym założeniem jest orientacja na klienta, a co za tym idzie konieczność dostosowania łańcucha dostaw do specyfiki każdego z szyldów.

Dzięki nowej strategii Intermarché i Bricomarché zyskają bezpośredni wpływ na kształtowanie usług logistycznych. W obu przypadkach będą one lepiej dostosowane do zmieniających się potrzeb każdego z brandów, rytmu dostaw, różnic w asortymencie oraz aspektów związanych z sezonowością. Transformacja logistyki zagwarantuje obu sieciom decyzyjność w podejmowanych działaniach, a co się z tym wiąże, odpowiedzialność za swoje wyniki operacyjne.

Inne:

Grupa Muszkieterów optymalizuje strukturę logistyczną

Redakcja

Żabka inwestuje w logistykę nowej generacji

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności