Polska

Dino – Supermarket Roku według „Retailer of the Year” 2018

Dino – Supermarket Roku według „Retailer of the Year” 2018

Dino Polska S.A., jedna z najszybciej rosnących sieci marketów spożywczych w Polsce, została uznana przez dostawców za najlepszą sieć handlową w kategorii „Supermarkety” w ramach 11. edycji badania „Retailer of the Year” przeprowadzonego przez firmę badawczą Nielsen.

„Retailer of the Year” firmy Nielsen to jedyne wyróżnienie na rynku przyznawane sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Jego celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych, działających w poszczególnych formatach na polskim rynku.

Wśród kryteriów ocenianych w ramach plebiscytu znajdują się m.in.: wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe, współpraca w łańcuchu dostaw.

Wręczenie nagrody odbyło się podczas uroczystej gali na konferencji „Poland & CEE Retail Summit” w dniu 3 kwietnia 2019 r.

Więcej informacji o Dino Polska S.A.:

Dino to polska sieć średniej wielkości supermarketów spożywczych zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów będąca jedną z najszybciej rosnących sieci na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. Sieć Dino obejmuje 977 sklepów (dane na 31.12.2018 r.), zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski.

Model biznesowy Grupy Dino łączy zalety formatu średniopowierzchniowych supermarketów w lokalizacjach dogodnych dla klientów z umiejętnością szybkiego otwierania nowych sklepów oraz atrakcyjnym asortymentem, na który składają się przede wszystkim markowe i świeże produkty w konkurencyjnych cenach.

Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w tym w większości produkty pod znanymi markami oraz produkty świeże. Grupa Dino oferuje kluczowe produkty w cenach podobnych jak w największych sieciach handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. Każdy sklep Dino posiada stoisko mięsne z obsługą, a wysokiej jakości mięsa i wędliny dostarczane są przez zakład mięsny Agro-Rydzyna.

Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na czterech centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu, Piotrkowie Trybunalskim i Rzeszotarach. Jej zasięg geograficzny umożliwia dostawy świeżych produktów do wszystkich sklepów sieci Dino we wszystkie dni w tygodniu.

Na koniec 2018 roku Grupa Dino zatrudniała 16,5 tys. osób.

Od kwietnia 2017 roku Spółka jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Dino Polska S.A. jest spółką z dominującym polskim kapitałem.

Inne:

Nowa stacja własna MOYA w Zatorze już gotowa na klientów

Redakcja

Nowa karta Google Play w sieci sklepów Żabka

Redakcja

Dino Polska S.A. w pierwszym półroczu 2019 r. – wzrost przychodów i dalszy rozwój sieci

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności