Polska

Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych

Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych

Już po raz siódmy Biedronka okazała się najsilniejszą medialnie marką spośród wszystkich badanych sieci handlowych w rankingu Top Marka realizowanym przez magazyn „Press” oraz „Press-service”.

Blisko 600 tys. publikacji o dotarciu na poziomie ponad 666 mln pozwoliło uzyskać liderowi rynku sprzedaży detalicznej znaczną przewagę nad konkurentami z branży.

XII edycję badania Top Marka przygotowano w oparciu o analizę materiałów z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowanych w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. W badaniu wytypowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. Sieć sklepów Biedronka po raz siódmy z rzędu została liderem w sektorze „Markety Spożywcze”. Siła marki (decydująca o miejscu w zestawieniu) w tegorocznym rankingu została określona na 1 784 244. Składają się na nią takie wartości jak:

  •  liczba publikacji: 597 001
  • indeks sentymentu (współczynnik oparty na wydźwięku): 2,68
  • impact (dotarcie wzmianki o marce): 666 255 218

Popularnym tematem w analizowanym okresie było wdrażanie przez sieci innowacyjnych rozwiązań i wzmacnianie ich obecności w internecie. W przypadku Biedronki w przekazie medialnym sporo miejsca poświęcono wdrożeniu w sklepach możliwości płacenia BLIKiem.  Dużym zainteresowaniem mediów cieszył się też temat zmiany wynagrodzeń pracowników sieci.

Sieć Biedronka już 7. raz znalazła się na szczycie zestawienia badania Top Marka w kategorii markety spożywcze. Dzięki tak dużej liczbie publikacji oraz dotarciu na poziomie ponad 660 mln możemy każdego dnia być jeszcze bliżej naszych klientów i dzielić się z nimi najważniejszymi informacjami o naszych sklepach oraz ofercie. Szczególnie cieszy nas to, że media piszą o Biedronce nie tylko w kontekście oferty produktowej, niskich cen i rozwoju sieci, ale także nowinek technologicznych czy działań z obszaru społecznej odpowiedzialności -Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A.  

Od 12 lat „PRESS” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” analizują marki, wyłaniając spośród nich te najpopularniejsze. W wyniku badania powstają branżowe rankingi ilościowe i jakościowe, pokazujące m.in. wizerunek poszczególnych marek w publikacjach prasowych, internetowych i mediach społecznościowych.

Inne:

Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!

Redakcja

Sieć Dino liczy 1056 sklepów; 81 nowych sklepów otwartych w pierwszym półroczu 2019 r.

Redakcja

Najnowsza Biedronka w Galaktyce

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności