Polska

Sylwia Bryś Sprzedawcą Roku 2019 Dziennika Zachodniego

Sylwia Bryś Sprzedawcą Roku 2019 Dziennika Zachodniego

Sylwia Bryś, sprzedawczyni na stacji MOYA w Rudzie Śląskiej zajęła pierwsze miejsce w Rudzie Śląskiej oraz 3 miejsce w województwie śląskim w plebiscycie Dziennika Zachodniego „Mistrzowie Handlu 2019” w kategorii Sprzedawca Roku. Zachęcamy do przeczytania rozmowy ze zwyciężczynią.

Co Panią inspiruje w codziennej pracy? Skąd bierze Pani tyle pozytywnej energii?

Trudno dokładnie powiedzieć, zawód sprzedawcy to moja pasja. Lubię kontakt z ludźmi i zadowolenie klientów – to zdecydowanie coś, co mnie napędza do działania i dodaje mi energii. Po prostu kocham swoją pracę, wkładam całe serce w to co robię i mogę szczerze powiedzieć, że sprawia mi to ogromną przyjemność.

Jakim wyzwaniom musi Pani sprostać w codziennej pracy?

Lubię podnosić sobie poprzeczkę i sama wyznaczać sobie dodatkowe cele, zawsze daję z siebie 100% i nigdy nie odpuszczam. Wyzwaniem jest dla mnie osiągnąć założony cel, w taki sposób, by klient był zadowolony i zawsze z chęcią do nas wracał.

Jaki jest Pani sekret? Co wpłynęło na sukces?

Uważam, że problemy życia codziennego trzeba zostawić przed drzwiami swojej pracy. Nasze nastawienie udziela się innym. Jeśli ktoś lubi swoją pracę i sprawia mu ona przyjemność, przekłada się to na zadowolenie klienta. Pierwsze wrażenie i nawiązanie dobrego kontaktu z klientem to według mnie podstawa sukcesu.

Jacy są klienci w Rudzie Śląskiej? Czy dobrze się z nimi pracuje?

Ludzie są bardzo różni, miewają lepsze i gorsze dni. Zawsze staram się rozluźnić atmosferę dobrym słowem, uśmiechem czy też żartem. Większość to osoby miłe, rozmowne i wyrozumiałe. To często stali klienci, z którymi mam bardzo dobre relacje. Już samo nominowanie mnie do tytułu Sprzedawcy Roku świadczy o tym, że doceniają moją pracę i zaangażowanie. Praca z takimi klientami, to czysta przyjemność.


MOYA to obecnie szósta pod względem wielkości sieć paliw w Polsce, a jednym z jej filarów jest jakość obsługi klienta. Swój dynamiczny rozwój MOYA zawdzięcza m.in. jednolitym standardom obsługi i jakości. Jak wynika z badań konsumenckich, aż 98% klientów deklaruje zadowolenie z jakości oferowanych usług i produktów, w tym obsługi klienta oraz zamierza wrócić na stację MOYA.

Inne:

Nest Bank prężnie rozwija franczyzę

Redakcja

MOYA Firma – aplikacja mobilna dla użytkowników kart paliwowych stacji MOYA

Redakcja

ANWIM pozyskał 140 milionów złotych na rozwój sieci stacji paliw MOYA

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności