Polska

Sieć Dino liczy 1056 sklepów; 81 nowych sklepów otwartych w pierwszym półroczu 2019 r.

Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca czerwca 2019 r. 81 nowych sklepów wobec 74 rok wcześniej.

Na koniec czerwca 2019 r. sieć liczyła 1056 sklepów, wobec 849 marketów rok wcześniej.

Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 407,7 tys. mkw. wobec 324,9 tys. mkw. rok temu.

Inne:

Dino Polska S.A. po trzecim kwartale 2019 r. z ponad 30-proc. wzrostem sprzedaży i dalszą ekspansją sieci marketów

Redakcja

Anwim S.A. rozpoczął współpracę z agencją public relations d*fusion communication

Redakcja

Złota Stacja w Nowym Sączu

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności