Polska

Sieć Dino liczy 1056 sklepów; 81 nowych sklepów otwartych w pierwszym półroczu 2019 r.

Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca czerwca 2019 r. 81 nowych sklepów wobec 74 rok wcześniej.

Na koniec czerwca 2019 r. sieć liczyła 1056 sklepów, wobec 849 marketów rok wcześniej.

Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 407,7 tys. mkw. wobec 324,9 tys. mkw. rok temu.

Inne:

Wielka wyprawa do krainy zabawek z Biedronką

Redakcja

Intermarché startuje z drugą edycją akcji promocyjnej „Interkasa”

Redakcja

Nowa, ekologiczna Biedronka dla mieszkańców Torunia

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności