Sieć stacji paliw MOYA prezentuje nowy produkt marki własnej – naturalną wodę mineralną. MOYA Woda trafi do sprzedaży w dwóch wariantach: gazowanym i niegazowanym oraz w dwóch opakowaniach: po 0,5 i 1,5 litra. Nowość w portfolio produktów marki własnej sieci zadebiutuje na rynku podczas długiego weekendu majowego.
Naturalna woda mineralna to kolejna pozycja w kolekcji produktów marki własnej po popularnym napoju energetycznym MOYA Energia, przyjaznych dla środowiska płynach do spryskiwaczy, zapalniczkach i zawieszkach zapachowych. W dniu premiery, MOYA Woda w pojemnikach 0,5l będzie dostępna w promocji 2+1 za 1 grosz.
– Jako MOYA konsekwentnie rozwijamy ofertę marki własnej. Wprowadzenie wody mineralnej do oferty jest jednocześnie odpowiedzią na potrzeby naszych konsumentów oraz nawiązaniem do rozpoczętej niedawno kampanii MOYA AKTYWNIE, w której zachęcamy naszych klientów do aktywnego wypoczynku. Nieprzypadkowo premierę przewidzieliśmy w okresie długiego weekendu majowego – to właśnie wtedy częściej wybieramy aktywny wypoczynek, a pogoda sprawia, że zapotrzebowanie na wodę jest większe – mówi Monika Ostaszewska, Marketing Manager MOYA.
MOYA to obecnie szósta największa sieć paliw w Polsce. Najbliższe plany sieci to 350 stacji do końca 2023 roku. Stacje sieci MOYA, obecne we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach, oferują pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez koncept gastronomiczny Caffe MOYA, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych i atrakcyjny program flotowy MOYA firma.