Polska

Magda Gessler ugotuje z klientami Biedronki

Magda Gessler ugotuje z klientami Biedronki

Lubisz gotować, a kuchnia to Twoja pasja? Każdy gotujący, nie tylko profesjonalnie, ale również w zaciszu domowym, dobrze wie, że podstawą smacznych posiłków są dobre produkty spożywcze i odpowiednie garnki, w których możemy je przygotować.

Te pierwsze są dostępne w sklepach Biedronka na co dzień, a teraz w tym samym miejscu można zaopatrzyć się w  wysokiej jakości garnki MG home, polecane przez Magdę Gessler.

 Już od tego poniedziałku, 22 lipca, w ofercie Biedronki dostępne są garnki ze stali nierdzewnej ze szklanymi pokrywkami „Idalia” marki MG home,  w atrakcyjnej cenie 149 zł/ komplet (4 garnki, o średnicy: 16 cm, 19 cm, 20 cm i 22 cm, z miarką pojemności). Mają one 5-warstwowe dno z warstwą aluminium i nienagrzewające się uchwyty, objęte są 2-letnią gwarancją. Są odpowiednie do wszystkich rodzajów kuchenek. W dodatku przy zakupie kompletu garnków można nabyć za symboliczną 1 złotówkę patelnię „Idalia” o średnicy 28 cm, z nieprzywierającą powłoką typu non-stick. Patelnia zapewnia równomierny rozkład temperatury i nadaje się do mycia w zmywarce.

– Staramy się zapewnić naszym klientom nie tylko znakomite produkty spożywcze, ale również sprzęty i akcesoria kuchenne wysokiej jakości. Obecna oferta garnków MG Home od Magdy Gessler jest tego najlepszym przykładem. Cieszymy się, że możemy je zaoferować naszym klientom w wyjątkowo atrakcyjnej cenie – to prawdziwa okazja, bo za 150 zł możemy mieć aż 4 garnki i patelnię wysokiej jakości.

Garnki Idalia MG Home dostępne będą w wybranych sklepach sieci Biedronka od 22 lipca do 3 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów. Oprócz nich w aktualnej ofercie znalazły się także m.in. zestawy noży kuchennych Fiskars w cenie 34,99 zł/zestaw, kuchenka mikrofalowa Hoffen w cenie 179 zł/szt., czajnik elektryczny Hoffen w cenie 69,99 zł/szt. oraz wiele innych sprzętów i akcesoriów niezbędnych w kuchni. Więcej informacji o ofercie sieci sklepów Biedronka na stronie www.biedronka.pl

Inne:

Dino Polska po trzech kwartałach 2018 r.: wzrost sprzedaży o 32%, +177 sklepów r/r, znaczący wzrost liczby klientów

Redakcja

Specjalista za jednym kliknięciem – Bricomarché z webinariami dla pracowników

Redakcja

Dino Polska po I kwartale 2019 roku: dalszy wzrost skali działalności, rosnące inwestycje

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności