Polska

Influencerki zaczęły dobrze dzień z kawą od Żabki

Żabka Polska została Złotym Partnerem Festiwalu Kobiet Internetu. To ogólnopolskie wydarzenie dla kobiet aktywnie działających w sieci odbyło się w tym roku po raz pierwszy, w dniach 23-24 listopada br. w Gdańsku.

Festiwal Kobiet Internetu, w którym wzięła udział Żabka, to spotkanie z udziałem 1000 twórczyń internetowych: blogerek, youtuberek czy instagramerek, które poprzez swoją różnorodną aktywność w sieci, pozytywnie wpływają na odbiorców, inspirując i motywując ich, jak również zachęcając do rozwoju zainteresowań i pasji. Wśród uczestników znaleźli się także mężczyźni, którzy wspólnie z kobietami tworzą kanały społecznościowe czy aktywnie wspierają ich inicjatywy.

W ramach Festiwalu odbyły się panele dyskusyjne, warsztaty i prelekcje poświęcone różnym zagadnieniom z zakresu rozwoju osobistego i biznesu. Wśród prelegentów pojawili się m.in. Dorota Wellman, Małgorzata Kożuchowska, Joanna Przetakiewicz, Julia Kuczyńska Maffashion, Areta Szpura, Hanna Lis czy Anna Starmach, a także wiele innych znanych i lubianych kobiet kultury, mediów oraz Internetu.

Żabka zainwestowała w tym roku w wiele nowości produktowych marki własnej z myślą o aktywnych zawodowo, dbających o kondycję i zdrowie klientkach. W asortymencie Żabki znalazły się sałatki oraz zdrowe przekąski jak smoothie marki Foodini, mieszanki orzechów Haps czy niezawierające cukru i konserwantów soki marki Wycisk.

Inne:

Stacja MOYA w Prabutach

Redakcja

Anwim stawia na bezpieczeństwo oraz jakość cystern

Redakcja

Stacja MOYA w Drużbicach

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności