Polska

Influencerki zaczęły dobrze dzień z kawą od Żabki

Żabka Polska została Złotym Partnerem Festiwalu Kobiet Internetu. To ogólnopolskie wydarzenie dla kobiet aktywnie działających w sieci odbyło się w tym roku po raz pierwszy, w dniach 23-24 listopada br. w Gdańsku.

Festiwal Kobiet Internetu, w którym wzięła udział Żabka, to spotkanie z udziałem 1000 twórczyń internetowych: blogerek, youtuberek czy instagramerek, które poprzez swoją różnorodną aktywność w sieci, pozytywnie wpływają na odbiorców, inspirując i motywując ich, jak również zachęcając do rozwoju zainteresowań i pasji. Wśród uczestników znaleźli się także mężczyźni, którzy wspólnie z kobietami tworzą kanały społecznościowe czy aktywnie wspierają ich inicjatywy.

W ramach Festiwalu odbyły się panele dyskusyjne, warsztaty i prelekcje poświęcone różnym zagadnieniom z zakresu rozwoju osobistego i biznesu. Wśród prelegentów pojawili się m.in. Dorota Wellman, Małgorzata Kożuchowska, Joanna Przetakiewicz, Julia Kuczyńska Maffashion, Areta Szpura, Hanna Lis czy Anna Starmach, a także wiele innych znanych i lubianych kobiet kultury, mediów oraz Internetu.

Żabka zainwestowała w tym roku w wiele nowości produktowych marki własnej z myślą o aktywnych zawodowo, dbających o kondycję i zdrowie klientkach. W asortymencie Żabki znalazły się sałatki oraz zdrowe przekąski jak smoothie marki Foodini, mieszanki orzechów Haps czy niezawierające cukru i konserwantów soki marki Wycisk.

Inne:

Biedronka na Barbórkę – fest fajna oferta dla Górnego Śląska

Redakcja

Dino Polska po I kwartale 2019 roku: dalszy wzrost skali działalności, rosnące inwestycje

Redakcja

Nie tylko pod choinkę. Biedronka ze specjalną ofertą dla graczy

Redakcja

Zostaw komentarz

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności