Żabka Polska została doceniona za aplikację mobilną dla klientów w konkursie „Złota Innowacja Retail”. Żappkę uznano za najbardziej innowacyjne rozwiązanie w kategorii „Innowacyjne aplikacje dla handlu”. Nagrodę przyznała Kapituła Konkursowa Fischer Trading Group, a jej wręczenie miało miejsce 24 października. Z aplikacji Żabki korzysta już 2 mln użytkowników.
Żappka w ciągu paru miesięcy od wprowadzenia na rynek stała się jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji w Google Play i App Store. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz spersonalizowaną ofertę, a także pozwala na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów wymienialnych na nagrody.
Organizatorem konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail” jest firma Fischer Trading Group Spółka z o.o., wydawca miesięcznika „Hurt & Detal”. W konkursie wyróżniani są liderzy sektora FMCG i Retail, którzy wprowadzili na rynek najbardziej innowacyjne produkty i rozwiązania.