Gastronomia
Gastronomia to najpopularniejsza dziedzina działań w ramach umów franczyzy. Pomysł na biznes gastronomiczny w wydaniu autorskim niesie za sobą znacznie większe ryzyko niepowodzenia, niż przystąpienie do sieci franczyzobiorcy, który od lat z zyskiem prowadzi działalność gastronomiczną często na całym świecie.
Początek - określ potrzeby rynku
Tak jak w każdej działalności najważniejszy jest rynek z potencjalnymi nabywcami naszego produktu. Poznanie i analiza struktury rynku pozwala na odpowiedź na dwa pytania: Czego ludziom brakuje? Skąd to wziąć?
Kolejna sprawa, to lokal – bez tego punkty sieci franczyzy gastronomicznej nie da się uruchomić. No, chyba, że jest to punkt mobilny, więc wówczas nie lokal a food truck jest konieczny. Koszty lokalu zależą od wielkości oraz wyposażenia. Najbardziej kosztochłonne jest wyposażenie kuchni – znane marki gastronomiczne dbają o najwyższą jakość w zakresie technologii produkcji żywności jak i spełniania norm sanitarnych.
Kupując licencję od dowolnego franczyzobiorcy właściciel punktu otrzyma pakiet know-how i podręcznik operacyjny oraz znaczącą pomoc w urządzeniu punktu. Tej pomocy franczyzobiorca już w innej formie będzie udzielać przez cały okres trwania umowy.
Franczyza gastronomiczna w Polsce – ceny, przykłady sieci
Koszty przystąpienia do sieci, jak zawsze, zależą od marki.
Nic nie znaleziono
Filtry wyszukiwania