Opis

Charakterystyka modelu franczyzowego

Franczyza to sposób na własny biznes pod rozpoznawalnym na rynku logo. Franczyzobiorca korzysta z know how, sprawdzonych standardów Restauracji KOKU Sushi. Dzięki współpracy obniża ryzyko związane z podjęciem nowej nieznanej działalności, zwiększa swoją rozpoznawalność wśród klientów.

Sieć sushi barów KOKU Sushi powstała z myślą o Gościach, którzy poszukują nowych doznań kulinarnych oraz niebanalnych połączeń smaków. Przytulne wnętrza utrzymane w charakterystycznej dla kraju kwitnącej wiśni harmonii kolorów pozwoli mile spędzić czas. KOKU Sushi zaskoczy cię niebanalnym podejściem do sztuki przyrządzania tej wielowiekowej potrawy.

Pełna prezentacja franczyzy Koku Sushi –>tutaj
Właścicielami największej sieci sushi barów w Polsce są Urszula, Mariusz i Piotr Olechno. Dzięki nim jesteśmy z Wami od 2004 roku

Sieć sushi barów KOKU Sushi

Sieć sushi barów KOKU Sushi powstała z myślą o Gościach, którzy poszukują nowych doznań kulinarnych oraz niebanalnych połączeń smaków. Przytulne wnętrza utrzymane w charakterystycznej dla kraju kwitnącej wiśni harmonii kolorów pozwoli mile spędzić czas. KOKU Sushi zaskoczy cię niebanalnym podejściem do sztuki przyrządzania tej wielowiekowej potrawy.
Właścicielami największej sieci sushi barów w Polsce są Urszula, Mariusz i Piotr Olechno. Dzięki nim jesteśmy z Wami od 2004 roku.

Nasz rozwój

Pierwszy lokal pod marka KOKU Sushi powstał w 2011 roku w Białymstoku. Na przestrzeni 8 lat otworzyliśmy kolejne 24 lokale w Polsce w tym kolejny w Białymstoku i pierwszy w Polsce sushi bar PREMIUM.

Kolejne lata były pełne wyzwań i nowych doświadczeń. Zwiększając liczbę punktów franczyzowych zmieniamy i modernizujemy zakres oferowanych produktów, komunikację z klientami, metody sprzedaży oraz sposób komunikacji z naszymi partnerami biznesowymi. W 2020 roku powstał nowy koncept KOKU Sushi POINT.

Współpraca obejmuje:

  • Projekt wyposażenia wnętrz – wytyczne
  • Dobór wyposażenia lokalu
  • Projekt technologii do Sanepidu
  • Receptury potraw oraz menu zgodnie z trendami
  • Wskazanie sprawdzonych dostawców (wspólny koszyk zakupowy – wynegocjowane ceny)
  • Podręcznik operacyjny czyli kompendium wiedzy
  • Czterotygodniowe szkolenie pracowników
  • Szkolenie dla właścicieli oraz managerów Restauracji
  • Opiekę i stałą współpracę z Managerem Sieci oraz zespołem KOKU Sushi
  • Wspólną bazę materiałów graficznych
  • Sprawdzone systemy podnoszenia sprzedaży oraz motywowania pracowników
  • Regularną kontrolę jakości
  • Procedury BHP, instrukcje, HACCP, GHP i GMP
  • Wsparcie marketingowe (oszczędność kosztów poprzez wspólne drukowanie materiałów reklamowych)
  • 19 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów ( minimalizuje ryzyko braku wiedzy i popełnienia błędów)

Warunki współpracy

  1. Wstępna rozmowa
  2. Akceptacja lokalizacji
  3. Podpisanie umowy
  4. Zaplecze finansowe
  5. Zaangażowanie

OFERUJEMY 3 MODELE WSPÓŁPRACY

KOKU Sushi Point

  • charakterystyka restauracji – restauracja bez sali konsumpcyjnej, realizuje zamówienia tylko na wynos i z dostawą, mały metraż, niski koszt inwestycji, lokalizacje biznesowe, osiedla, centra miast, dobry podjazd autem. Koncepcja dodatkowo jest skierowana do właścicieli posiadających Restauracje KOKU Sushi z obsługą.
  • szkolenie – 4 tygodnie dla pracowników oraz 2 dni dla właścicieli i managerów
  • licencja – 25 tys. zł
  • stała opłata miesięczna – 2 000 zł
  • inwestycja – 40 tys. zł + koszt remontu
  • projekt, wizualizacja, technologia –  4 000 zł
    • powierzchnia lokalu –  ok. 40 m2
    • ilość lokali – 6

KOKU Sushi

  • charakterystyka restauracji – restauracja z salą konsumpcyjną, realizuje zamówienia na wynos i z dostawą, obsługa kelnerska, centra miast, osiedla, ogródek letni, koncesja na alkohol A i B
    szkolenie – 4 tygodnie dla pracowników oraz 2 dni dla właścicieli i managerów
  • licencja – 25 tys. zł
  • stała opłata miesięczna – 2 500 zł
  • inwestycja – 120 tys. zł + koszt remontu
  • projekt, wizualizacja, technologia – 6 000 zł
    • powierzchnia lokalu –  ok. 70 – 100 m2
    • ilość lokali – 39

KOKU Sushi Premium

  • charakterystyka restauracji – restauracja z salą konsumpcyjną, spotkania biznesowe oraz okolicznościowe, realizuje zamówienia na wynos i z dostawą, wyższy standard wystroju wnętrza, obsługa kelnerska, koncesja na alkohol A, B, C, prestiżowe lokalizacje np. rynki miast, ścisłe centrum, ogródek letni
  • szkolenie – 4 tygodnie dla pracowników oraz 2 dni dla właścicieli i managerów
  • licencja – 25 tys. zł
  • stała opłata miesięczna – 3 000zł
  • inwestycja – 300 tys. zł + koszt remontu
  • projekt, wizualizacja, technologia – 8 000 zł
    • powierzchnia lokalu – ok. 120 – 160 m2
    • ilość lokali – 5

Proces otwierania lokalu KOKU Sushi

Cały proces otwierania lokalu to czas około 3 miesięcy zależny od kondycji lokalu.

Rozmowy wstępne:

  • przedstawienie systemu franczyzowego
  • wytyczne do szukania lokalizacji lokalu
  • akceptacja lokalizacji
  • podpisanie umowy

Projektowanie (trwa około  ok. 2-3 tygodni)

Projekt obejmuje:

  • część budowlaną
  • część stolarską
  • część technologiczną do odbioru Sanepidu

Remont

Okres trwania etapu remontowego zależy od kondycji lokalu oraz ekipy remontowej, która przystosuje wnętrze do wymogów projektu. Zazwyczaj jest to okres od 10 do 12 tygodni.

Szkolenie

Czas szkolenia pracowników to okres 4 tygodni. Przez pierwsze 3 tygodnie szkolimy pracowników przed otwarciem, następnie otwieramy lokal. Szkoleniowcy zostają na 4 tydzień i wspólnie pracują z nowymi pracownikami. Szkolenie dla właścicieli oraz managerów odbywa się przed szkoleniem pracowników, w trakcie remontu Restauracji i trwa 2 dni.

Co zyskujesz otwierając z nami biznes?

  • 19 lat doświadczeń na rynku gastronomicznym
  • sprawdzony system sprzedaży
  • własny system zamówień online
  • wskazanie sprawdzonych dostawców
  • wspólny koszyk zakupowy
  • wsparcie marketingowe
  • czterotygodniowe szkolenie (trzy tygodnie szkolenia pracowników przed otwarciem sushi baru oraz tydzień nadzoru na miejscu po otwarciu)
  • dwudniowe szkolenie dla właścicieli oraz managerów restauracji
  • regularna kontrola jakości
  • rozwój według trendów i ciągłe doskonalenie
  • regularna aktualizacja karty menu oraz wprowadzanie sezonowych nowości
  • pomoc od momentu projektu, przez remont i funkcjonowanie restauracji
  • opieka i ciągła współpraca z managerem sieci i zespołem KOKU Sushi
  • sprawdzony system podnoszenia sprzedaży oraz motywowania pracowników
  • wspólna baza graficzna oraz zdjęciowa
  • współpraca z graphic designer sieci KOKU Sushi
  • kompendium wiedzy KOKU Sushi w podręczniku operacyjnym
  • dodatkowy podręcznik kelnerski ze standardami
  • niezbędne dokumenty HACCP oraz instrukcje GHP//GMP
  • gotowe receptury wraz z alergenami i kartą produktu
  • organizowane konkursy „Nowe Inspiracje” dla pracowników restauracji KOKU Sushi w całej sieci
  • coroczna nagroda Best Restaurant KOKU Sushi dla najlepszych restauracji

Wideo

Dodaj opinię

Bądź pierwszą osobą, która oceni „Koku Sushi”

Jak oceniasz współpracę? W skali od 1 do 5? Ocena 5 - Doskonała!