Sklep odzieżowy, dodatki i akcesoria dla kobiet i mężczyzn, obuwie

Być kreatorem mody – marzenie wielu dostępne dla tak niewielu… Jeśli nie posiadamy umiejętności w zakresie projektowania, nie czujemy się na siłach, aby wprowadzić na rynek własny produkt, stańmy się więc pośrednikami w kreowaniu modowej rzeczywistości. Można to osiągnąć przystępując do współpracy w ramach sieci franczyzy odzieżowej i obuwniczej. Jakie są dostępne oferty franczyz sklepów z odzieżą? Franczyza odzieżowa – czy to się opłaca? Nawet najbardziej ortodoksyjni zwolennicy ekologii namawiający do oszczędzania odzieży od czasu do czasu coś nowego kupują. Bielizna, dodatki, odzież lekka i ciężka, obuwie zawsze znajdą nabywców. Nie siląc się na poważne prognozy ekonomiczne wyrażone w konkretnych liczbach można z pewnością i optymizmem brnąć w biznes modowy. Franczyza modowa jest jedną z bardziej popularnych i jednocześnie oferującej mnogość sposobów na prowadzenia własnego sklepu odzieżowego czy obuwniczego. Są propozycje rekrutacji do sieci marek luksusowych, które stawiają na wielkie miasta, ale istnieją również marki odzieżowe „prowincjonalne”, czyli świetnie odnajdujące się wśród klienteli mniejszych ośrodków miejskich. Franczyza odzieżowa – jakie warunki trzeba spełnić? Najważniejsze kryterium, to określenie potrzeb rynku. W przypadku marek modowych specjaliści od umów franczyzowych pomagają przyszłym franczyzobiorcom w badaniu i ocenianiu rynku – żadna poważna marka nie zaryzykuje przecież swojego wizerunku dla niepewnego biznesu. Wielkie sieci 4F, GPoland (Guess, Armani, Max Mara, DKNY, Armani Jeans, GAS, Fiorucci, Valentono Bags i wielu innych wielkich kreatorów stylu) dla swoich punktów poszukują centrów dużych miast, wielkich galerii handlowych – miejsc, które przyciągają klientów z dochodami powyżej przeciętnej. Sieci Dan Hen, Blue Shadow, City Hell, to nazwy obco brzmiące dla mieszkańców metropolii – świetnie funkcjonują w mniejszych ośrodkach miejskich czy na obrzeżach aglomeracji. W katalogu franczyz są propozycje współpracy z franczyzodawcami znanymi we wszystkich środowiskach odzieżowych. Potrzeby rynku determinują wielkość punktu, czyli powierzchnię lokalu, którym trzeba dysponować. Różne są wysokości opłat wstępnych – czasem ich nie ma w ogóle. Bywa też tak, że w opłacie wstępnej są koszty sprzętu komputerowego, kas, oprogramowania dla sklepu. Opłaty periodyczne, to najczęściej procentowy udział franczyzodawcy w zyskach. Poniżej prezentujemy najpopularniejsze franczyzy odzieżowe, sklepów z dodatkami i akcesoriami dla kobiet i mężczyzn, oraz franczyz sklepów obuwniczych.
Nic nie znaleziono
Filtry wyszukiwania
Załaduj więcej franczyz