Franczyza kurierska, przeprowadzkowa, własny punkt kurierski, franczyza transportowa

Usługi kurierskie, to najwygodniejszy i najszybszy sposób przesyłania przesyłek. Mogą być to zarówno przesyłki o wielkich gabarytach, jak i dokumenty do podpisania. Mnogość usług ułatwia i wzbogaca komunikację międzyludzką, sprzyja rozwojowi więzi biznesowych, co przekłada się na wyniki przedsiębiorców. Mimo znacznej ilości firm kurierskich działających na rynku przyrost klientów i zleceń wciąż trudno zaspokoić. Otwarcie firmy kurierskiej dobrze rokuje dla prowadzącego działalność gospodarczą. Obecnie wartość rynku usług kurierskich w Polsce wynosi już ponad 7 miliardów złotych.

Podobny rozwój przeżywają firmy zajmujące się przeprowadzkami. Współcześni Polacy stali się bardziej mobilni od swoich rodziców i dziadków – zmiany miejsca pracy i tym samym nowy adres zamieszkania są coraz częstszym zjawiskiem. Dotyczy to również przeprowadzek za granicę oraz powrotów z emigracji. Można śmiało prognozować, że mobilność obecnych i kolejnych pokoleń na pewno  nie zmaleje, więc usługi przeprowadzkowe będą w cenie.

Propozycje współpracy w ramach franczyzy kurierskiej i przeprowadzkowej

Aby mieć udział z zyskach rynku przesyłek kurierskich oraz firm przeprowadzkowych nie trzeba wymyślać autorskiego biznesu. Wystarczy w katalogu franczyzy znaleźć odpowiedniego franczyzodawcę rekrutującego do swojej sieci i rozpocząć  działalność. Nie wymaga się żadnego doświadczenia w tych obszarach.

Wkład własny zależy od rodzaju usług i miejsca ich prowadzenia. Jeśli firma prowadzi punkt przyjęć przesyłek wymagany jest lokal o odpowiedniej wielkości i atrakcyjnej lokalizacji (centrum miasta, albo dużego osiedla, miejsca parkingowe). Jeśli firma zajmuje się przewozem przesyłek z adresu na adres biuro przyjęć jest niepotrzebne.

W ramach inwestycji wstępnej należy kalkulować flotę. Większość firm kurierskich i przeprowadzkowych działających w Polsce nie pobiera od franczyzobiorców opłat wstępnych. Szczegóły warunków w katalogach franczyz i na stronach franczyzodawców.

Poniżej prezentujemy najpopularniejsze franczyzy działające w branży kurierskiej i transportowej. Są to m.in. punkty kurierskie, punkty odbioru przesyłek, punkt nadawania paczek, broker kurierski oraz franczyzy transportowe.

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności