Franczyza kosmetyczna, drogerie, salony i gabinety urody, kosmetyki i rozlewnie perfum

Biznes kosmetyczny ma się dobrze i wszystko wskazuje, że progres będzie ciągły. Coraz więcej ludzi nie tylko dba o wygląd, ale zdaje się w tym zakresie na profesjonalne usługi kosmetyczne.

Franczyza kosmetyczna – co wybrać?

Franczyzobiorcy mogą otwierać punkty sieci firm prowadzących zakłady kosmetyczne – salony urody oraz sklepy drogeryjne.

Współczesny salon urody to nie tylko usługi upiększania twarzy, pielęgnacji paznokci. To przemysł kosmetologiczny posiłkujący się najnowszymi technologiami.  Nowoczesne urządzenia laserowe, komory kriogeniczne, sterowane komputerami urządzenia do masażu czy poprawiania stanu skóry w inny sposób. Do tego zaplecze najnowszej generacji kosmetyków używanych do pielęgnacji oraz niwelowania objawów starzenia.

Drogerie są sklepami sprzedającymi szeroki asortyment kosmetyków myjących, pielęgnacyjnych, upiększających, środków piorących i chemii gospodarczej, suplementów leków, artykułów i akcesoriów papierniczych, higienicznych, ale także ozdób, świec, perfum.

Franczyza kosmetyczna – propozycje naboru do sieci w Polsce

Są w katalogu franczyz propozycje o różnej skali rozmachu i wkładu finansowego. Salony kosmetyczne z wieloma urządzeniami oznaczają spore wymagania co do lokalu oraz wysokie opłaty początkowe oraz spory kapitał na inwestycję.

Poniżej prezentujemy najpopularniejsze franczyzy działające w branży kosmetycznej: w tym drogerie, salony i gabinety urody, kosmetyki i rozlewnie perfum.

Informujemy, że strona www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Akceptuj, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Czytaj więcej, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Akceptuj Czytaj więcej

Polityka prywatności